søndag den 8. april 2012

Den klassiske fletning (The hunger games)

Hej alle sammen!
Jeg har næsten lige været inde og se The hunger games i biografen, og jeg er blevet fuldkommen vild med den! Om det er fordi at jeg syntes at Peeta(Josh Hutcherson) er helt fantastisk sød! Eller bare fordi at jeg godt kan lide filmen. Så syntes jeg ihvertfald er det er en rigtig god film! Så jeg tænkte at jeg ville lave et indlæg om filmen, men da dette her er en "beauty blog" syntes jeg også at der skulle være noget "beauty stuff" i dette indlæg, så derfor har jeg tænkt mig at vise jer en vidio om hvordan man fletter!(dette har jeg valgt fordi at hovedrollen Katniss har en flot fletning når hun er i "the hunger games.")



  





















Ps. Mange af jer kan nok godt flette i forvejen, men jeg ville også bare gerne have en undskyldning for at fortælle jer om filmen.






Lige et lille billede af den søde Peeta(Josh Hutcherson.)



Håber at i kunne bruge det!

XOXO
Beauty<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar